2012. február 26., vasárnap

Éji pillangó - Filep Richárd

Éji pillangó

Pillangó száll az égen feletted,
nincs szebb a világon, mint a te két szemed
Pillangó száll az égen feletted,
a mosolyod a világ, a világ körülötted.

Hajnali vízcsepp, a földre lehullik,
a Nap szégyellősen, a felhők, mögé bújik
Hajnali vízcsepp, a földre lehullik,
A hajnali harmat lassan elmúlik.

Közeleg az éjjel, sötéten kúszik,
Az éjjeli lepke, felhőfodrok közt alszik,
Közeleg az éjjel, sötéten kúszik,
Tengernyi lepke vörösen felrajzik.

Elmúlt az éjjel, elmúlt a lepke,
Minden, ami volt réges-rég elfeledte
Elmúlt az éj, elmúlt a lepke,
Újra sötét lett, s a lepke soha, fel nem ébredt.

                                                  Filep Richárd

3 megjegyzés:

  1. Tetszik a vers, ugy latom szereted azt, amikor a versszakokon belul egy sor megismetlodik, ez nem baj, csak arra vigyazz, hogy ha igy hangsulyozol, akkor legyen ertelme a hangsulynak vagyis vigyazz, hogy arrol szoljon a versszak is, es a versszakok kozott akkor ugy illik, hogy legyen egy folyamat, egy fejlodes, valami. Ez szerintem nem mindenhol stimmel, peldaul hajnal utan jon az este. Lenne egy kerdesem is, szandekosan hivtad az ejjeli lepket pillangonak? Csak mert ugy tunik, es annak ellenere, hogy az ejjeli lepkeket nem hivjuk pillangonak, te megis annak allitod be, mert van olyan szep, mint egy pillango, es ha ez igy van akkor ez kulon tetszik ;)

    VálaszTörlés
  2. Igen szándékosan hívtam a lepkét pillangónak:)amúgy köszönöm a hozzászólásaidat nagyon sok helyen értek veled egyet, de ez vagyok én.

    VálaszTörlés
  3. nekem nagyon tetszik!!! ;D

    VálaszTörlés